Cumu aduprà una smerigliatrice angulare

I smerigliatrici angolari sò strumenti versatili chì ponu macinà metalli è tagliate tile, stucco è pavimenti, sguassate u mortar, in più ponu sabbia, lucidare è affilare.

 

Panoramica di smerigliatrici angolari

 

AG91032_副本

Truverete smerigliatrici angolari in ogni locu chì l'utensili elettrici sò venduti.I macinatori di manu più grande sò dispunibili, ma i populari 4-in.è 4-1/2 in. grinders sò a taglia ghjustu per a maiò parte di i travaglii.Pudete cumprà un strumentu di smerigliatrice angulare assai prezzu, ma per l'usu frequente o per i travaglii esigenti cum'è u tagliu di stucco o cimentu, vi cunsigliu di spende un pocu di più per una smerigliatrice cù un mutore più putente (cercate un mutore chì tira da 5 à 9 amps). ).

A capacità di manighjà diverse roti è accessori hè ciò chì rende i smerigliatrici angolari cusì versatili.A vostra smerigliatrice angolare include una rondella di spindle è una noce di spindle chì installate in diverse cunfigurazioni per allughjà roti più grossi o più sottili o sguassate in tuttu quandu vite i roti di filu è cups nantu à u spindle filettatu.Cunsultate u vostru manuale per l'istruzzioni nantu à i roti di muntatura è l'accessori.

Truverete roti abrasivi per una macina angulare in ogni ferreteria o centru di casa.Ancu se i roti sò tutti simili, sò pensati per diverse attività.Leghjite l'etichette.

Pulizia di metalli

I roti di filu eliminanu rapidamente a ruggine è a pittura squamata.L'accessori per a smerigliatrice angolare a rota di filu è a spazzola sò pensati per diverse tippi di attività di spogliatura, pulizia è sbavatura.I spazzole di tazza di filu funzionanu megliu per sguassate a pittura o a ruggine da spazii larghi è piani.I roti di filu s'adattanu più facilmente in crevices è anguli.L'attache di roti è spazzole venenu in una larga varietà di stili.Leghjite l'imballu per truvà quellu chì travaglia per a vostra applicazione.Inoltre, assicuratevi di currisponde à i filamenti à i filamenti di u spindle in u vostru macinatu.A maiò parte di smerigliatrici angulari anu 5/8-in.fili di spindle, ma ci sò uni pochi oddballs.

Tagliate barre, verghe è bulloni

Sè vo site pacienza, pudete taglià a maiò parte di u metale cù una sega.Ma per i taglii rapidi è grossi, hè difficiule di batte un macinatu.Aghju utilizatu una smerigliatrice angolare per tagliare l'armatura (Foto 3), ghisa angolare, bulloni arrugginiti (Foto 4) e recinzioni di fili saldati.Aduprate una rota di cutoff di prezzu per queste è altre attività di taglio di metalli.

Tagliate tile, petra è cimentu

Tagliare e tagliare piastrelle di ceramica o di pietra per adattarsi ai punti vendita e altre ostacoli sono difficili, se non impossibili, con tagliatori di piastrelle standard.Ma una smerigliatrice angolare dotata di una ruota di diamante tagliata a secco rende un lavoro breve di questi tagli difficili.

 

Ripristina i bordi di taglio

Dotata di una mola, una smerigliatrice angolare hè un grande strumentu per ripristinà i bordi di l'arnesi rough-and-tumble cum'è zappe, pale è raschi di ghiaccio o per a smerigliatura iniziale di assi, ascia è lame di tosaerba.Sè avete bisognu di un bordu più affilatu chì e foglie di macinazione, seguite cù un schedariu bastard di mulinu.A foto 7 mostra cumu si affila una lama di tosaerba.Aduprà a listessa tecnica per restaurà a punta nantu à altri arnesi.Orientate u grinder in modu chì a rota gira da u corpu di a lama versu u bordu (riferite à a freccia nantu à u corpu di u grinder per determinà in quale direzzione gira a rota).

Infine, cù a smerigliatrice spenta, appoghjate a mola contr'à a lama è aghjustate l'angolo di a macina per currisponde à u bisellu di a lama.Questa hè a pusizione chì vulete mantene mentre macinate u bordu.Sollevate u grinder da u bordu, accendelu è lasciate accelerà prima di trasfurmà in a lama.

Stroke u grinder à traversu u travagliu in a direzzione di u manicu piuttostu cà di grinding avanti è avanti.Allora sguassate è repite, cuncentrazione à mantene a macina in un angolo consistente in tuttu u colpu.

Hè facilitu per surriscaldà una lama di metallo cù una macina.U metallu surriscaldatu diventa un culore neru bluastru o paglia è ùn resta micca forte per longu.Per evità u surriscaldamentu, applicà solu pressione ligera è mantene a macina in muvimentu.Inoltre, tenete un bucket d'acqua è una spugna o un rag handy è drench u metale spessu per mantene frescu.

Tagliate u vechju mortare

A macinazione batte un scalpellu è un martellu per caccià u vechju mortare.Saria a pena cumprà un macinatu solu per caccià u mortar s'è avete avutu assai tuckpointing per fà.I roti di punta di diamante più spessi eliminanu rapidamente u vechju mortare senza disturbà o dannà i mattoni.Hè polverosa, però, dunque portate una maschera di polvera è assicuratevi di chjude e vostre finestre è avvisate i vicini.

Avemu toccu solu i travaglii chì pudete fà cù una smerigliatrice angolare.Sfoglia a vostra ferreteria locale o u centru di casa per avè una idea megliu di l'attache di smerigliatrice angolare dispunibili.Puderanu risparmià una tonna di tempu.

 

Sicurezza Grinder

A cuntrariu di i motori di perforazione chì funzionanu à circa 700 à 1.200 rpm, i smerigliatrici giranu à una velocità di collu di 10.000 à 11.000 rpm.Sò abbastanza veloci per esse spaventosi !Segui queste precauzioni per l'usu sicuru di grinder:

  • Purtate una visiera è guanti.
  • Scollegate u macininu quandu cambiate e roti.
  • Attaccà u manicu è mantene una presa ferma cù e duie mani.
  • Aduprate a guardia se pussibule.
  • Eseguite novi roti per un minutu in una zona prutetta prima di usà per assicurà chì a rota ùn hè micca difettu.
  • Orientate u travagliu in modu chì i detriti sò diretti in fondu.
  • Mantene i passanti luntanu.Tutti in a vicinanza duveranu purtari lunette di sicurezza.
  • Orientate u travagliu in modu chì a rota s'alluntana da, micca in i bordi vivi.I roti, in particulare i roti di filu, ponu chjappà nantu à un bordu è scaccià a pezza di travagliu o pruvucà a macinazione di rinvià (Foto 1).
  • Mantene scintille luntanu da materiali inflammabili.
  • Clamp o assicurate a pezza di travagliu in qualchì manera.
  • Conservate i smerigliatrici angolari fora di a portata di i zitelli.

Tempu di post: 26-May-2021