Tipi di arnesi elettrici

Trapanu elettricu

I specificazioni principali sò 4, 6, 8, 10, 13, 16, 19, 23, 25, 32, 38, 49mm, etc. u numeru si riferisce à u diametru massimu di u drill bit perforatu nantu à l'acciaio cù una forza di tensione di 390n. / mm.Per metalli non-ferrous, plastiche è altri materiali, u diametru massimu di perforazione pò esse 30-50% più grande di l'specificazioni originali, cù una macchina di lucidatura.

Chiave elettrica è cacciavite elettricu

Hè aduprata per carica è scaricamentu di connettori filettati.U mecanismu di trasmissione di a chjave elettrica hè cumpostu da un ingranaggio planetariu è un mecanismu d'impattu di scanalatura spirale di bola.Specificazioni includenu M8, M12, M16, M20, M24, M30, etc. U cacciavite elettricu adopta u mecanismu di trasmissione di l'embrague di denti o u mecanismu di trasmissione di l'ingranaggi, è e specificazioni sò M1, M2, m3, M4, M6, etc.

Marteddu elettricu è perforatore à percussione

Adupratu per drilling, slotting and roughening in cimentu, muru di mattoni è cumpunenti di l'edificazione.Cumminatu cù l'usu di bulloni di espansione, a vitezza di a stallazione è a qualità di diverse pipeline è macchine utensili ponu esse migliurate;U principiu d'impattu di u martellu elettricu hè chì a forza d'impattu hè generata da u muvimentu di u pistone internu, è u principiu di l'impattu di u drillu d'impattu hè chì a forza d'impattu hè generata da l'attrezzatura chì corre, cusì a forza d'impattu di u martellu elettricu hè più grande.

Vibratore di béton

Hè aduprata per tamping béton quandu pouring cimentu fundazione è cumpunenti di béton rinfurzatu per eliminà i buchi d'aria è migliurà a forza.A forza disturbante d'alta frequenza di u vibratore elettricu cunnessu direttu hè furmata da u mutore chì guida u bloccu eccentricu per rotà, è u mutore hè alimentatu da 150Hz o 200Hz alimentazione di frequenza media.

Piallatrice elettrica

Pò esse usatu per piallatura di legnu o parti strutturali di legnu.Pò esse ancu utilizatu per un pianu pianu.L'arbre di cutter di a pialla elettrica hè guidatu da un arbre di u mutore attraversu una cintura.

Grinder elettricu

Cunnisciuta cum'è macinatrice, macinatrice elettrica, macinatrice elettrica, strumentu elettricu per a macinazione cù mola o piastra di macinazione.


Tempu di post: 31-mar-2021