Perchè avete bisognu di una sega a catena di gas?

Quandu si tratta di taglio di l'arburu pesante, nunda ùn face u travagliu megliu cà una motosega alimentata à gas.

Queste bestie ruganti sò populari cù l'imprese di custruzzione, l'arbureti, i lumberjacks è i pruprietarii chì anu bisognu di piglià cura di qualchì affari seriu.

In questu articulu, a nostra squadra di Tool Nerds sfonderà u funziunamentu internu di e motoseghe di gas, mettendu in risaltu e so caratteristiche più boni è induve travaglianu megliu in l'industria.

Avemu cunsigliatu alcuni di i nostri preferitimotoseghe a gasin u passatu, è vi invitamu à rivisite quelli recensioni perchè pò aiutà à fà una scelta infurmata quandu si tratta di sceglie una motosega chì funziona megliu per voi.

Sè site interessatu in una motosega tradiziunale, grande è pesante, u gasu hè sicuramente u modu per andà.Eccu ciò chì ci piace di più di questi strumenti di putenza originali.

Induve sò tipicamente usate motoseghe a gas?


E motoseghe alimentate da gas sò u standard di l'industria in u mondu di a custruzzione è u travagliu all'aperto.Solu una motosega di gasu pò chjappà l'arburi è tagliate pezzi grossi di legnu in una manera puntuale è efficace.In fatti, sti dispusitivi spessu pussede a cumminazzioni perfetta di mobilità è putenza.

A maiò parte di e motoseghe di gas venenu in u disignu di motosega standard, chì presenta manichi nantu à e duie estremità per una presa ferma.Questu permette à l'utilizatori di mantene un cuntrollu fermu di a macchina putente in ogni mumentu.Sò più cumuni in i boschi, induve sò tagliati grossi pezzi di legnu.

Una motosega di gas hè aduprata nantu à una motosega elettrica o di batteria quandu si tratta di:

  • Abbattimentu di grandi arburi
  • Taglià l'arburi di grandezza mediana
  • Tagliuzzate una grande quantità di legnu
  • Tagliate rami grossi da l'arburi

Certi prufessiunali in l'industria di a custruzzione o di mantenimentu pò ancu esse vistu cù motoseghe di gas per pulizziari grandi quantità di detriti dopu una tempesta o disastru naturali.Puderanu taglià e piante è tagliate grossi pezzi di legnu per fà u prucessu di pulizia più faciule.Siccomu i motosega di gas sò tipicamente a più putenza, sò a megliu scelta per un travagliu longu o pesante.

Cumu fàMotoseghe a gasU travagliu?


A catena di gas usa una cumminazione di benzina è oliu per funziunà.Funcionanu in modu simili à un mutore di vittura, perchè senza i dui materiali, i pezzi di a macchina ùn anu micca funziunamentu.Altre forme di benzina ponu esse aduprate ancu per alimentà a motosega.

Ci hè un grande cisterna di carburante vicinu à u sudariu di u mutore, chì pò piglià finu à 1 pinta di benzina à u mumentu.Questu hè abbastanza per un funziunamentu consistente, di 20 minuti di u mutore prima ch'ella sia ora di rifornà.In ogni casu, u tempu di funziunamentu di una motosega di gas dipende assai di u spustamentu di u cilindru è di l'efficienza iniziale di carburante di u mutore per cumincià.Pudete ancu aghjunghje carichi di diverse dimensioni per i travaglii di diverse dimensioni.

Perchè usanu carburante per correre a lama, sò naturalmente più putenti chì una motosega chì usa l'electricità o batterie.Questu hè chì u mutore putente utilizeghja a benzina in un picculu mutore di combustione per ottene a longa pala in una basa consistente.Hè per quessa chì sò tipicamente u tipu di motosega più ricercatu in l'industria forestale.

Pigliate a nota chì a maiò parte di e motoseghe di gas sò dispunibuli solu à livelli prufessiunale.Mentre pudete truvà alcune di e nostre più grandi scelte in Amazon, ricumandemu di piglià u tempu per cunsiderà u vostru budgetu è i vostri bisogni DIY prima di cumprà unu.Certi di i mudelli più avanzati venenu cù a tecnulugia anti-vibrazione, chì aiuta à prevene u kickband quandu tenete unu per un periudu di tempu.In più, ci hè sempre un buttone di spegnimentu d'emergenza, chjamatu Stop Switch, generalmente situatu nantu à u manicu posteriore di a motosega.

A putente barra è a catena pò varià in ogni locu da 16 "à 22" in una motosega alimentata à gas.Questu significa chì questi sò i più grandi bars di taglio in l'industria.Di solitu spuntanu da u mutore di revving, assicurendu chì a lama funziona in modu coerente.Unu di l'inconvenienti di e seghe elettriche è di batterie hè chì qualchì volta a lama ùn funziona micca assai bè.

 

Vantaghji di aMotosega à gassopra à altre marche


Ci hè una ragione per quessa chì e motoseghe di gas sò state intornu per u tempu chì anu.Siccomu sti machini ponu imballà un punch, ùn ci hè micca rimpiazzà in certi aspetti.Tuttavia, questu ùn significa micca chì l'altri tipi di motoseghe ùn sò micca ancu contendenti.In questa sezione, metteremu in risaltu alcuni di i più grandi vantaghji chì avemu trovu à l'usu di una motosega alimentata à gas nantu à un altru tipu di sega o strumentu di putenza.Pudete leghje a lista è decide per voi stessu s'ellu hè o micca u tipu di motosega ghjustu per voi.

I vantaghji principali di l'usu di una motosega di gas sò:

I motosega di gas ùn necessitanu micca un cordone d'alimentazione o una batteria.Pò esse fastidiosu per avè à cunfidassi di una batteria per esse cumplettamente carica da u tempu chì vulete usà a vostra motosega.Cù sti machini grandi è putenti, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di ricaricà una batteria o di limità à a lunghezza di un cordone di estensione.Invece, avete a libertà di a mobilità, chì vi permette di portà a motosega induve avete bisognu per fà u travagliu.

I motoseghe di gas anu u più cavallu di qualsiasi altru tipu.Questu offre assai benefici quandu si tratta di e migliori tecniche di taglio è specifiche.U fattu simplice hè chì un mutore alimentatu da benzina ùn pò micca esse cumminatu da i dispositi cù altre forme di energia è carburante.Siccomu sò stati in l'industria per u più longu, i motoseghe di gas sò state migliurate annantu à l'anni cù specificazioni avanzate chì cuntinueghjanu à marcà cum'è a motosega più putente intornu.Sè avete bisognu di fà qualchì travagliu di silvicultura maiò, allora ùn esitate à sceglie una motosega alimentata à gasu nantu à qualcosa altru.

A motosega di gas hè l'unicu tipu di motoseghe chì ponu cadute grandi arburi.Hè difficiuli di taglià un arbre cù una sega elettrica o di batteria.Queste motoseghe sò ancu a prima scelta s'è vo circate di cutà grandi quantità di legnu duru, postu chì a barra è a catena sò abbastanza putenti per tagliate in legnu grossu.

Sò una grande scelta in casu d'emergenza.Ùn sapete mai quandu una tempesta sbatterà, sbattendu i vostri arburi è i detriti intornu à u vostru giardinu.Pudete esse intrappulatu à l'internu, è solu qualcosa putente cum'è una motosega vi pò aiutà à cutà u vostru modu.

A putenza pura chì queste motoseghe portanu, accumpagnata da e catene grandi è l'efficienza di carburante, facenu a megliu scelta per quelli in l'industria prufessiunale.L'arbureti è i lumberjacks sceglieranu sempre una sega di gas tradiziunale nantu à seghe elettriche o alimentate da batterie più recenti.

Ma questu ùn significa micca chì sò perfetti.In seguitu, avemu da piglià un ochju à qualchi di i disadvantages di motoseghe a gas.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021