Cumu sceglie l'attrezzi elettrici

Precauzioni per l'acquistu di arnesi elettrichi: prima di tuttu, l'arnesi elettrichi sò arnesi meccanichi manuali o mobili, guidati da un mutore o un elettromagnete è un capu di travagliu attraversu un mecanismu di trasmissione.L'attrezzi elettrichi anu e caratteristiche di facilità di trasportu, operazione simplice è diverse funzioni, chì ponu riduce assai l'intensità di u travagliu, migliurà l'efficienza di u travagliu è realizà a mecanizazione di u funziunamentu manuale.Per quessa, sò largamente usati in a custruzzione, a decorazione di l'abitazione, l'automobile, a machina, l'energia elettrica, u ponte, u giardinaggiu è altri campi, è un gran numaru di elli entra in famiglie.

L'attrezzi elettrici sò carattarizati da una struttura ligera, un picculu voluminu, un pesu ligeru, una piccula vibrazione, un rumore bassu, un funziunamentu flexible, un cuntrollu è un funziunamentu faciule, faciule da trasportà è d'utilizazione, forte è durable.Comparatu cù l'arnesi manuale, pò migliurà a produtividade di u travagliu parechje volte à decine di volte;hè più efficaci cà l'arnesi pneumatici, low cost è faciule da cuntrullà.

Opzioni:

1. Sicondu a necessità di distinguishà trà l'usu di casa o prufessiunale, a maiò parte di l'arnesi di putenza sò pensati per i prufessiunali, è l'arnesi di casa prufessiunali è generale deve esse distinti quandu cumprà.In generale, a diffarenza trà l'arnesi prufessiunali è l'arnesi domestici hè in u putere.Strumenti prufessiunali sò più putenti, in modu di facilità à i prufessiunali per riduce a carica di travagliu.A causa di u picculu prughjettu è di u travagliu relativamente chjucu di l'arnesi domestici, u putere di input di l'arnesi ùn deve esse assai grande.

2. L'imballu esternu di l'uttellu hà da avè un mudellu chjaru è senza danni, a scatula plastica deve esse ferma, è a fibbia per apre a scatula plastica deve esse ferma è durable.

3. L'apparizione di l'uttellu deve esse uniformi in culore, a superficia di e parti di plastica deve esse libera di ombra evidenti, dent, scratch o marca di collisione, a dislocazione di l'assemblea trà e parti di cunchiglia deve esse ≤ 0,5 mm, u revestimentu di u a casting d'aluminiu deve esse liscia è bella senza difetti, è a superficia di a macchina sana serà libera di macchia d'oliu.Quandu si tenenu a manu, u manicu di u switch deve esse pianu.A lunghezza di u cable ùn deve esse menu di 2 m.

4. I paràmetri targhetta di u nome di l'arnesi deve esse coherente cù quelli nantu à u certificatu CCC.L'indirizzu detallatu è l'infurmazioni di cuntattu di u fabricatore è u fabricatore deve esse furnitu in u manuale d'istruzzioni.U numeru di batch tracciabile deve esse furnitu nantu à a targhetta o certificatu.

5. Mantene u strumentu cù a manu, accende u putere, operate u cambiamentu friquintimenti per inizià u strumentu friquintimenti, è osservate se a funzione on-off di l'interruttore di l'uttellu hè affidabile.À u listessu tempu, osservate s'ellu ci sò fenomeni anormali in a TV è a lampada fluorescente.Per cunfirmà se l'attrezzatura hè dotata di un suppressore di interferenza radiu efficace.

6. Quandu l'uttellu hè elettrificatu è corre per un minutu, mantene a manu.A manu ùn deve sentu alcuna vibrazione anormale.Osservate a scintilla di commutazione.A scintilla di commutazione ùn deve micca più di 3 / 2 livellu.In generale, quandu avete guardatu da l'entrata di l'aria di l'uttellu, ùn deve esse micca una luce d'arcu evidenti nantu à a superficia di u commutatore.Durante l'operazione, ùn deve esse micca un rumore anormale


Tempu di post: 31-mar-2021