Cumu caccià e roti da u vostru veiculu

I vostri pneumatici sò una parte essenziale di u vostru veiculu.Sò quì per a sicurità, u cunfortu è u rendiment.I pneumatici sò muntati à i roti, chì à u turnu sò muntati à u veiculu.Certi veiculi anu pneumatici direzzione o pusiziunale nantu à elli.A direzzione significa chì i pneumatici sò fatte per rotà solu in una direzzione, mentre chì posizionali significa chì i pneumatici sò pensati per esse muntati solu nantu à un certu latu o un certu angulu di u veiculu.

Puderete avè acquistatu un pneumaticu flat è bisognu di stallà a vostra riserva.Pudete vulete sguassà i vostri roti per rotà i pneumatici per u mantenimentu.Pudete bisognu di fà un altru travagliu, cum'è un travagliu di frenu o rimpiazzà un cuscinettu di rota.

Ùn importa ciò chì u mutivu pò esse, sapendu u modu currettu per sguassà è stallà i vostri roti è pneumatici pò aiutà à prevene i danni è à esce da un vintu.Ci hè parechje cose chjave per mantene in mente quandu sguassate è installate e roti.

Parte 1 di 2: Eliminazione di e roti

Ùn importa micca u mutivu chì avete per caccià e roti è i pneumatici, hè impurtante avè l'arnesi adattati è l'equipaggiu di sicurità per prevene danni à u veiculu o ferite à sè stessu.

Materiali Necessarii

  • Cric idraulicu per pavimentu
  • Jack si ferma
  • Cricchetto con prese (ferro per pneumatici)
  • Chiave dinamometrica
  • Calze di rota

Passu 1: Parcheghja u vostru veiculu.Parcheghja u vostru veiculu in una superficia plana, dura è liscia.Applica u frenu di stazionamentu.

Passu 2: Mettite i cale di rota in u locu propiu.Pone e calze di rota intornu è di i pneumatici chì anu da stà in terra.

Cunsigliu: Sè vo travagliate solu à l'avanti, mette i cale di rota intornu à i pneumatici posteriori.Sè vo travagliate solu nantu à a parte posteriore, mette i cale di rota intornu à i pneumatici davanti.

Passu 3: Allentate i nuts.Aduprendu a cricchetta è a socket, o u ferru di pneumatici, alluntanate i dadi di lug in i roti chì anu da esse eliminati circa ¼ di volta.Passu 4: alzà u veiculu.Utilizendu u ghjattu di pavimentu, alzate u veiculu nantu à u puntu di elevazione suggeritu da u fabricatore, finu à chì u pneumaticu per esse eliminatu hè fora di a terra.

Passu 5: Pone u jack stand.Pone u supportu di cric sottu u puntu di presa è calà u veiculu nantu à u supportu di cric.

Cunsigliu: Sè vo sguassate più di una rota è pneumatici à un tempu, allora avete bisognu di alzà un angulu di u veiculu à tempu.Ogni angulu di u veiculu chì hè travagliatu deve avè un supportu in u locu.

Attenti: Ùn pruvate micca di alzà un latu di u veiculu o tuttu u veiculu in una volta, perchè pò esse dannu o ferita.

Passu 6: Eliminate lug nuts.Eliminate i noci di lug da i lug studs cù un strumentu di chjave di pneumatici.

Cunsigliu: Sì i lug nuts sò corroded allora applicà qualchì lubricante penetrante à elli è dà u tempu di penetrà.

Passu 7: Eliminate a rota è u pneumaticu.Eliminate cù cura a rota è assicuratelu in un locu sicuru.

Certi roti ponu esse corroditi à u hub di a rota è esse difficili di sguassà.Sì questu succede, utilizate un mazzulu di gomma è chjappà a parte posteriore di a rota finu à chì si libera.

Attenti: Quandu fate questu, ùn chjappà micca u pneumaticu, perchè u mazzulu pò vultà è sbattevi causendu ferite gravi.

 

Parte 2 di 2: Installazione di roti è pneumatici

Passu 1: Pone a rota nantu à i studs.Installa a rota nantu à i lug studs.

Passu 2: Installa i lug nuts a manu.Pone i lug nuts torna nantu à a rota cù a manu prima.

Cunsigliu: Se i lug nuts sò difficiuli di stallà applicà anti-seize à i filamenti.
Passu 3: Stringhje lug nuts in un mudellu di stella.Utilizendu u ratchet o u ferru di pneumatici, stringhje i nuci di lugs in un mudellu di stella finu à ch'elli sò snug.

Questu aiuterà à mette a rota currettamente sopra u hub.

Passu 4: Abbassà u veiculu à a terra.Una volta chì a rota hè sicura, portate cù cura u vostru veiculu à u livellu di a terra.

Passu 5: assicuratevi chì i lug nuts sò à u torque propiu.Torque i nuts à e specificazioni di u fabricatore utilizendu un mudellu di partenza.

Quandu sguassate è installate i vostri roti è i pneumatici, hè assai impurtante di stringhje i nuts cù un mudellu di stella alternante, è torquendu à e specificazioni.A falla di fà cusì pò permette à a rota di esce da u veiculu mentre conduce.Sè avete qualchì prublema per caccià e roti da u vostru veiculu o pensate chì ci hè un prublema cù i lug nuts, allura duvete avè qualchì aiutu da un meccanicu certificatu chì pò stringhje i noci per voi è assicuratevi chì a vostra rota hè stallata bè.


Tempu di post: 31-mar-2021