Cumu: Utilizà un soffiatore di foglia

A tentazione hè di lascià solu ripiglià, ma a tecnica è a strategia sò implicate in a manipulazione di sta putenza.Scuprite cumu utilizà un soffiatore di foglia currettamente è minimizzà a quantità di tempu chì passate in backtracking.

 

How_to_Use_a_Leaf_Blower-650x433

U vaghjimu hè pienu di football, sidru di mela calda è torte di zucca.E foglie.Per certi, assai è assai foglie.Un soffiu di foglia pò fà un travagliu rapidu di questu travagliu di u vaghjimu chì u rake tradiziunale.Ma vale a pena rinfriscà uni pochi di cunsiglii da l'esperti prima di principià.

Sceglite u soffiatore di foglia ghjusta per u vostru giardinu di taglia.
Ci hè parechje scelte per i soffiatori di foglie nantu à u mercatu, cusì cumu si limita u campu?Cunsiderate a dimensione è a forma di u vostru giardinu, per principianti, è quantu foglie tendenu à abbandunà in una stagione.I cantieri chjuchi o quelli cù l'accumulazione di foglia ligera ponu passà cù menu putere, forsi ancu un cordone.I cantieri medii à grandi chì vedenu più foglie cadute necessitanu più putere è ponu prufittà di u regnu liberu offertu da e batterie è i tanki di gas.Ricurdatevi solu: Mentre un mudellu più grande pò esse più putente, probabilmente serà ancu più ingiru.A nostra guida di shopping à i migliori soffiatori di foglia suggerisce parechje opzioni di puntas è vi aiuterà à sceglie u strumentu putenza dritta.

Sviluppà una strategia intelligente per aduprà un soffiatore di foglie.

Un soffiatore di foglia hè più efficau per riunisce a maiò parte di e foglie di u prato in grandi pile, per esse sguassate cù una lona o a manu.Ùn aspettate micca di soffià ogni ultima foglia da u vostru prato cun un soffiatore di foglia.Chì vi farà pazzi.Pruvate assai per ùn esse troppu pignolu.Pudete seguità cù un rake di foglia à a fine per piglià i stragglers.

U modu di vacuum di un soffiatore di foglia hè megliu riservatu per i travaglii più chjuchi è menu accessibili, induve un rake di foglia seria difficiule d'utilizà.Aduprate per e foglie chì sò stati intrappulati intornu à e rocce, à i basi di e fence, o in i lochi stretti intornu à a vostra casa.Hè ancu utile per caccià e foglie da u vostru ponte, o per sguassà picculi quantità di terra è erba tagliata da u vostru drive.

Quandu_è_Cumu_Usà_un_Leaf_Blower-650x975

 

Cunsiderate u clima prima di andà fora per sguassà e foglie.

  • Aspettate calmu o senza venti.Se pudete, sguassate e vostre foglie in un ghjornu chì u ventu sopra in a direzzione chì vulete andà, o in un ghjornu chì hè sempre.Truverete chì fà altrimenti hè seriamente contraproducente.
  • Quandu hè pussibule, aspittà chì e foglie umide si seccanu.E foglie secche sò più faciuli di caccià cù un soffiu cà e foglie umide.Pruvate l'umidità di una pila di foglie dirigendu u so soffiatore à a so basa.S'ellu ùn si move à pena, puderia esse megliu per fà un altru travagliu invece è vultà u ghjornu dopu.

Hè tuttu in a tecnica.

  • Pianu induve vulete chì e vostre foglie finiscinu.Pone un tarp in u locu designatu, perchè pudete trascinà e foglie à u vostru cumulu di compostu quandu avete finitu.Sè vo li soffiate direttamente in una zona boscosa o pila di compostu, fate in sezioni.Raccoglie e vostre foglie in u vostru locu designatu è poi siparate 6 'sezzioni di foglie à u mumentu, sopra à u so postu di riposu finali.
  • U travagliu solu in una direzzione.Chì vi aiuterà à impedisce di soffià foglie in una zona chì avete digià travagliatu.
  • Mantene u soffiatore à u vostru latu è puntate a punta di fronte à a terra in un angolo pocu.Aduprate un muvimentu lisu in avanti è avanti mentre caminate lentamente cù u soffiatore di foglia davanti à voi.

How_to_Use_a_Leaf_Blower_Safely-650x428

 

Preparate per utilizà un soffiatore di foglie in modu sicuru.

Ricurdatevi di portà a prutezzione di l'ochji è l'orechja quandu soffia e foglie.Picculi bastoni, foglie è altri detriti ponu facilmente sbattà in l'ochji, è i soffiatori di foglie generanu trà 70 è 75 decibel, chì ùn sò micca solu cunsiderati fastidiosi da alcuni, ma ponu dannà l'audizione dopu una esposizione prolongata.

Cù un pocu di pratica, un soffiatore di foglia pò ghjunghje à quella cerveza celebrativa post-leaf-removal più veloce di un rake.

 


Tempu di post: 28-May-2021